MediaMetrics werkt continu aan verrassende inzichten.

Drs. M.A. (Marten) Vamberský
Partner
Marten A. Vamberský (1971) heeft bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam gestudeerd, met als specialisatie Marketing.

Ir. A.H. (Arnoud) van der Molen
Partner
Arnoud H. van der Molen (1971) heeft technische bedrijfskunde gestudeerd aan de Universiteit van Twente, met als specialisatie Marketing en Informatie Technologie.

Dr. B. (Bram) Foubert
Partner - Associate Professor (UHD)
Bram Foubert (1974) is Universitair hoofddocent (UHD) aan de Universiteit van Maastricht waar hij marketing en econometrische vakken doceert. Hij is gepromoveerd aan de Universiteit van Antwerpen. Bram doet onderzoek naar de effecten van marketing instrumenten, zoals advertising en promotie, op consumentengedrag en conversie. Zijn werk verscheen in internationale toptijdschriften zoals Journal of Marketing Research en Journal of Marketing.
Vraag vandaag nog een demonstratie aan.
We laten u graag zien hoe uw mediabudget effectiever ingezet kan worden.